Keçiören Belediyesi, vatandaşla direkt irtibat kuran halkla ilgiler ünitesinde vazifeli çalışana yönelik Bağlantı ve Halkla Bağlantılar, Güç Beşerlerle Baş Edebilme Formülleri ile Ferdî İmaj Eğitimi düzenledi. Araştırmacı Müellif Halim Altınışık tarafından verilen eğitim belediye meclis salonunda gerçekleştirildi. Halkla bağlantılar ünitesinde misyonlu her bir çalışanın kurumsal imaja sağlayacağı katkının kıymeti vurgulandı. Vatandaşla irtibat kurarken yaşanacak muhtemel zorluklarla nasıl baş edilebileceğine ait ipuçlarının verildiği eğitimde empati kurmanın ve güler yüzlü olmanın değerine değinildi. Vatandaştan gelen taleplerin süratli, emniyetli ve rastgele bir irtibat aksaklığına uğramadan ilgili ünitelere iletilmesine yönelik başlıkların yer aldığı eğitimde işçinin şuur seviyesinin artırılmasıyla ilgili bilgilendirme yapıldı.
Temel görevimiz hizmet etmek
Belediyelerin temel görevinin vatandaşa hizmet etmek olduğunu kaydeden Keçiören Belediye Lideri Dr. Mesut Özarslan, “Bizim odak noktamızda Keçiörenli hemşehrilerimiz var. Hedefimiz kaliteli, vaktinde ve düzgün hizmet üretmektir. Bunun yanında vatandaşımızdan gelen talepleri acilen karşılamaktır. Taleplerin belediyemize rahatlıkla iletilebilmesi için kurduğumuz birçok irtibat ağı var. Bu ağ içinde vazife yapan birçok çalışanımız bulunuyor. Hem internet mecrasında hem de yüz yüze ortamda irtibatın sağlanmasında misyonlu çalışanımızın şuur seviyesinin yüksek olması ve işinin ehli olması bizim için kıymetli. Belediyemizin kurumsal işleyişini güçlendirmenin yanında vatandaşımızdan gelen talepleri daha süratli karşılamak için işçimize yönelik eğitimlerimiz devam edecektir” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı