Lider Denizli: “Vatandaşla daha gerçek ve sağlıklı diyalog yeri oluşturuyor”

Çeşme Tahlil Merkezi’nin açılışında konuşan Belediye Başkanı Lal Denizli, merkez ile gelen talep ve şikayetlerin direkt sisteme işleneceğini ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı bulacaklarını tabir ederek, “Vatandaştan gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde süratli bir biçimde tahlile kavuşturulacak. Merkez, vatandaşla daha hakikat ve sağlıklı diyalog kurma tabanı oluşturacak” dedi. 

 

Çeşme Belediyesi, vatandaşların taleplerine süratli ve faal tahliller sunmak emeliyle hayata geçirdiği Çeşme Tahlil Merkezi’ni hizmete açtı. Çeşme Tahlil Merkezi, halkın taleplerine daha süratli karşılık verebilmek, şikayet ve teklifleri en yanlışsız formda değerlendirebilmek için yenilikçi bir hizmet anlayışı sunuyor. Vatandaşlarla belediye ortasındaki bağlantısı güçlendirecek olan bu yeni yapı, belediye müdürlükleri ortasındaki uyumu artırarak meselelere anında müdahale edebilme yeteneği kazandırıyor. 

 

“Hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı sağlayacak”

 

Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Tahlil Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin direkt sisteme işlenmesinin sağlanacağını ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı bulacaklarını tabir ederek, “Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde süratli bir halde tahlile kavuşturulacak. Çeşme Tahlil Merkezi vatandaşla daha yanlışsız ve daha sağlıklı diyalog kurma tabanını oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, teklif ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz” dedi. 

 

“Vatandaşın süratli ulaşabildiği, vatandaşa süratli karşılık verebilen bir yapı”

 

Çözüm merkezi çalışanlarının eğitimlerini tamamladığını da söz eden Lider Denizli, “Vatandaşa en yanlışsız biçimde hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma süreçlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın süratli ulaşabildiği, vatandaşa süratli cevap verebilen bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Tahlil Merkezi de bu biçimiyle kuruldu” diye konuştu. 

 

“Çeşme’mize iyi olsun”

 

Denizli, hizmet anlayışını en üst düzeye taşımak ve vatandaşlara daha âlâ hizmet sunabilmek için titizlikle çalıştıklarını belirterek, “Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çeşme’mize güzel olsun” dedi.

 

Çeşme Tahlil Merkezi’nin irtibat bilgileri ise şu formda; 

Çağrı Numarası: 444 6 232 

Whatsapp Çizgisi: 0535 664 88 88 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorum yapın

Sitemiz bir sosyal içerik platformu ve haber sitesi olup çeşitli kategorilerde yayın yapmaktadır. Her türlü soru, görüş, öneri ve istekleriniz ayrıca reklam ve tanıtım yazısı talepleriniz için shmedya@proton.me adresine mail iletebilirsiniz.
gaziantep marangoz takipçi satın al mobile legends elmas hd film izle film izle instagram takipçi satın al likit antalya psikolog calculator kiralık konteyner kiralık yük konteyner kiralık konteyner ev kiralık şantiye konteyner yedek parçaları
pubg uc yükleme mlbb elmas pubg mobile uc valorant vp
film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle